Tükörtojás muffinformában

Ez a fránya FB, mennyi időt elvesz az ember lányától! Egy része hasznos is ennek az időnek, mert sok hasznosítható ötletet magunkba szívhatunk, de a keresgélés, érdektelen információkon való áttekerés már elfecsérelt idő. Na de senki nem kényszerít erre, magamra vessek. Újabban olvasgatás helyett a kávézás alatt telefonon böngészek:-)
Ilyen világhálón való kalandozása során láttam hasonlót. Hogy pontosan hol, már nem tudom, csak befészkelte magát a fejembe. Egyik este tettem is egy próbát. Nagy sikere volt, mindenkinek ízlett!

Hozzávalók:

  • szeletelt bacon
  • sonka
  • sajt
  • tojás
  • só, bors, paprika
Így készült:
A sonkát, sajtot felkockáztam.
A muffinformákat (szilikonformákba raktam) kibéleltem baconszeletekkel, az aljára szórtam 2-3 sonka-és sajtdarabot, s ráütöttem egy tojást. A tetejét megszórtam só, bors, paprika keverékével. 
185 fokra előmelegített sütőbe tettem, s addig sütöttem, míg a tojás teljesen átsült.
Salátával tálaltam, a megmaradt sonka- és sajtkockákat köré szórva.
Nem írtam mennyiségeket, ez attól függ, mennyit szeretnénk készíteni belőle. 
Vacsorára ettük, de előételként, hidegtál részeként is el tudom képzelni. A sonka és sajt helyett más is tehető bele, akár kolbász, vagy hagyma- és paprikadarabok, gomba... 

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó ötlet! Különösen ahol többen vannak egy családban mutatós és könnyebb az elkészítése is!

    VálaszTörlés
  2. Jaj, ezt már én is néztem, csak még a megvalósítást várat magára! Elhiszem, hogy finom, mert én rögtön megéheztem a látványtól! :)

    VálaszTörlés
  3. Hú, de guszta! Ezzel az ötlettel már én is találkoztam, finom lehet! Egyszer nálam is elkészül. :)

    VálaszTörlés
  4. ...és ez az "agyban megragadás" ráadásul ragályos...Miért nem tudom kiverni az ötletet a fejemből? ;-))

    VálaszTörlés
  5. De jól hangzik, nagyon ötletes! :) Látod, mégiscsak hasznos a FB, néha nagyon jó dolgokra is rábukkanhatunk. (Csak tényleg sok idő elmegy vele.) :)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm Nektek! Tényleg finom, egyszer érdemes kipróbálni, aztán újra, és újra:-)

    VálaszTörlés

Gesztenyekrémes szelet

 Boldog új évet kívánok Mindenkinek! Meg békéset, sikerekben és egészségben dúskálót. Tegnap szántam rá magam, hogy nézzek rá a blogra, s ha...