Kávés-csokis keksz

Szintén a nyaralásra készült, hogy ki-ki kedvére válogathasson. Nem vesztünk össze, a felnőttek a citromost részesítették előnyben, a gyerekek meg a csokisra jártak rá. Én nem is ettem belőle, de ha a gyerekek úgy nyakalták, feltételezem, hogy finom lehetett! :-)

Hozzávalók:

  • 20 dkg vaj
  • 50 dkg liszt
  • csipet só
  • 26 dkg cukor
  • 2 tasak 3az1-ben kávépor
  • 2 evőkanál kakaó
  • 1 csomag sütőpor
  • 1 csipet szódabikarbóna
  • 1 evőkanál rumaroma
  • 2 nagy tojás
  • 10 dkg étcsokoládé a tetejére
Így készült:
A lisztet, sót, cukrot tálba tettem, elmorzsoltam a puha vajjal. Hozzáadtam a többi belevalót, és alaposan összegyúrtam.
2-3 óra hosszát pihentettem a tésztát.
A csokit feldaraboltam, minden kockát 4-be vágtam.
A tésztából diónyi gombócokat formáltam, nem túl közel egymáshoz sütőpapírral bélelt tepsibe rakosgattam, s mindegyik közepébe 1-1 darab csokit nyomtam.
180 fokos sütőben kisütöttem őket.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Málnás szelet

 Minél hosszabb ideig nem írok, annál nehezebb visszatérni. Már  a címadásnál is bajban voltam! :D Végül úgy döntöttem, nem cifrázom túl.  N...