Meglepetés Évától

Éva, hiányolván a blogjátékokat, húsvéti süteményreceptek küldésére buzdított. Minek is ne, gondoltam, hisz rengeteg van a blogomon, egyet csak ki bírok választani. El is küldtem, majd néhány nap múlva jött a meglepetés: nyertem! Holott az el is kerülte a figyelmemet, hogy "tétje" is van a dolognak. De kellemes meglepetés volt, amit ezúton is köszönök Évának, nem kevésbé a kedves ajándékot, amit hamarosan meg is kaptam.
Mintha mindenki egyre elfoglaltabb lenne, köztük én a legjobban (😄), a blogjátékok sem a régiek, talán ezért is van egyre kevesebb belőlük. Éva játékára sem érkezett túl sok recept, de az a néhány megér egy rátekintést, itt, hisz ötletet adhat a húsvéti sütilista összeállításához.

2 megjegyzés:

  1. Gratulálok a nyereményedhez, szép ajándékokat kaptál! Évánál most elég sok recept gyűlt össze :-)
    Én is azt vettem észre, hogy egyre kevesebb az érdeklődés a blogjátékok iránt, és egyre kevesebbek a feladványok is. Pedig játszani jó, és egy játékra való jelentkezés szerintem nem igényel több munkát és időt, mint egy átlag posztolás. Én általában szoktam jelentkezni, ha van mire...
    Évente szoktam játékot is hirdetni, a blogszülinapom, de sajnos nálam is egyre kevesebben jelentkeznek, szinte nincs is érdeklődés iránta. Tavaly és tavalyelőtt is csak ketten-ketten játszottak, ezért úgy gondoltam, hogy idén nem lesz játék nálam, pedig szeretek feladványt készíteni és ajándékozni is... :-(

    VálaszTörlés
  2. Örülök hogy örömet tudtam szerezni mert adni is nagyon jó! A blogjátékok sajnos nagyon elmaradtak pedig milyen jók voltak! Használd egészséggel megérdemelt ajándékodat:)

    VálaszTörlés

Málnás szelet

 Minél hosszabb ideig nem írok, annál nehezebb visszatérni. Már  a címadásnál is bajban voltam! :D Végül úgy döntöttem, nem cifrázom túl.  N...