Pudingos süti

Tavalyi tartalékból élek:-)
Úgy volt, hogy konfirmációi előkészítőre járó Fiamék társaival és a lelkésszel egy összejövetelre mentek. A Pap bácsi, mikor megbeszéltük a mikor és hogyant, mellékesen megjegyezte, sütit nem muszáj vinni. Értettem ám a szóból:-) Gyorsan sütöttem, egy dobozra valóval felpakoltam Fiacskámat. Az már mellékes, hogy érintetlenül hozta haza:-) Elfeledkezett róla... Nem volt más választásunk, itthon kellett megenni a sütit. Nem esett nehezünkre!

Hozzávalók:
A lapokhoz:

  • 40 dkg liszt
  • 25 dkg margarin
  • 1 mokkáskanál szódabikarbóna
  • 1 tojás
  • 10 dkg cukor
  • 2 evőkanál kakaó
  • tejföl
A töltelékhez:
  • 5 dl tej
  • 2 csomag puncsízű pudingpor
  • 20 dkg cukor
  • 45 dkg tejföl
  • + porcukor beszórni
Így készült:
A lapokhoz a margarint elmorzsoltam a liszttel, majd a többi hozzávalóval összegyúrtam. Annyi tejfölt adtam hozzá, hogy összeálljon a tészta.
A pudingporokat elkevertem a tejben, hozzáadtam a cukrot, felfőztem. Azon melegében hozzákevertem a tejfölt.
A tésztát két részre osztottam. Mindkettőt tepsi méretűre nyújtottam. Egyik lapot papírral bélelt tepsibe raktam, ráöntöttem a tölteléket, befedtem a másik lappal.
180 fokos sütőben sütöttem.
Porcukorral szórtam. Mikor kihűlt, jól lehetett szeletelni.

Annyit csaltam, hogy vanília ízű pudingport használtam. A puncsosat amúgy sem szeretem, de nem szoktam itthon csak vaníliásat tartani. Ha kakaós kell, teszek hozzá kakaót. Ezúttal egy csepp ételfestékkel rózsaszínre színeztem, egy teáskanálnyi rumaromával ízesítettem. No meg elhagytam a tetejéről a cukormázat.
Recept forrása.

20 megjegyzés:

  1. Egyszerű és nagyszerű sütemény! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik a tejfölös-pudingos krém, főleg, hogy egyben van sütve az egész. Guszta is, szép is, biztosan finom is.
    Megjegyeztem:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hajni, nekem is tetszett, azért tettem egy próbát. Érdekes módon sülés közben egész jól megkeményedik a töltelék. Finom volt, nekem elhiheted:-)

      Törlés
  3. Milyen szépen szeletelted! Még sosem készítettem pudingos sütit, hogy meg is sütöm. Finom lehetett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Janka, köszönöm! Itt az ideje pudingos sütit sütni:-)

      Törlés
  4. Ez pont az én ízlésemnek való. Gerdi, te mindig tudod mit kell sütni :) Ki fogom próbálni! Köszönöm a receptet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-)
      Martinelli, sok sikert hozzá! Nagyon szívesen, örülök, hogy elnyerte a tetszésedet!

      Törlés
  5. Szeretem, hogy mindig ilyen szépen szeletelsz. Finom kis sütemény lehet...
    ...és mennyire tetszett nekem ez a célzás a Pap bácsi részéről. :) Nagyon jót mosolyogtam ezen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gabriella, köszönöm!
      A Pap bácsin gyakran lehet mosolyogni, jópofa bácsi:-)

      Törlés
  6. Csodás szeletek, ezt a sütit tutira meg fogom sütni, nagyon tetszik! :) Sajnálhatják az összejövetel résztvevői, hogy Gergő megfeledkezett erről a finomságról! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hankka, köszönöm! Örülök, hogy tetszik!
      Az összejövetel résztvevői nem tudják, miről maradtak le:-)

      Törlés
  7. De jól néz ki, azt hiszem egyszer már megsütöttem ezt, legalábbis így nézett ki:) Milyen jól jártatok, hogy megfeledkezett a fiad a sütiről, bár én ilyen esetekben nagyon fel tudom húzni magam:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Trollanyu, köszönöm!
      Ó, ha Gergőről van szó, már nem húzom fel magam. Nála szórakozottabb egyént nagyítóval kéne keresni. Már csak nevetünk rajta, igaz, néha kínunkban:-)))

      Törlés
  8. Gyönyörű szeletek! Biztosan nem volt nehéz megennetek :-)
    Nekem is vannak még tavalyi lemaradásaim :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Katalin, köszönöm!
      Nekem rengeteg bepótolni való maradt. Sütni sütöttem, de többnyire elfogyott az energiám, mire leülhettem volna a gép elé. A szünetben feltöltekeztem, s most még tart:-)

      Törlés
  9. nagyon jo ez a recept ki probaltam pontosan ahogy itt van nagyon guszta,mindenkinek ajalom tiszta szivembol,puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aneta, nagyon köszönöm a visszajelzést és az ajánlást! Örülök, hogy ízlett a süti! Sok puszi Neked!

      Törlés
  10. Nagyon finomnak néz ki és holnap megsütöm anyunak de egy kérdésem lenne - ugye a tésztát kinyujtva rakjuk a tepsibe?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, igen, kinyújtva:-) Most nézem csak, milyen butaságot írtam:-) Javítom is!
      Sok sikert a sütihez!

      Törlés

Gesztenyekrémes szelet

 Boldog új évet kívánok Mindenkinek! Meg békéset, sikerekben és egészségben dúskálót. Tegnap szántam rá magam, hogy nézzek rá a blogra, s ha...