Csokis-banános kocka

Azt hiszem, most már megírtam minden félévzárással kapcsolatos hókuszpókuszt, így most lazítok egy kicsit.
A legutóbbi hétvégére nem sütöttem semmit. Ilyen is ritkán van, de most így alakult. Hétfőig bírtam- tegnap este gyorsan kavartam egy tepsire valót vacsorakészítés közben. Az is közrejátszott a dologban, hogy beteg Leányzómnak szerettem volna kedvében járni, ezzel is. Összeszedett valamit- a diagnózis érdeklődésemre annyi volt, hogy nem mandulagyulladása van. Az nem is lehet, hisz nincs neki. Nem tudom, mennyire megszokott ez a gyors vizsgálat, szó nélküli receptfelírás. Biztosan előző, alapos és mindent elmagyarázó, számtalan tanácsot adó háziorvosunk után furcsa...
Mindig akad kibeszélni valóm. :-)
Nem rég emlegette Leányzóm a banános sütit- ezért készült most ilyen. Szerény süti, egyszerű, egy edényben összekavarható és finom a végeredmény.



Hozzávalók:

  • 2 nagyobb banán
  • 4 nagy tojás
  • 20 dkg cukor
  • 1 csomag vaníliás cukor
  • 40 dkg liszt
  • 1 csomag sütőpor
  • 1,5 dl olaj
  • 1,5 dl joghurt
  • 1 narancs kicsavart leve
  • 10 dkg csokoládé
Így készült:
A banánokat villával összetörtem. Hozzáadtam a tojásokat és cukrot, alaposan elkevertem. Majd belekerült az olaj, liszt, sütőpor, ezekkel is simára kevertem. Aztán a joghurttal lazítottam a masszát, és végül elkevertem benne a narancslét is.
A csokit apró darabokra vágva kevertem bele a végén.
28×32 cm-es, sütőpapírral bélelt tepsibe egyengettem a masszát.
180 fokon tűpróbáig sütöttem.



2 megjegyzés:

  1. Guszta szeletek, nagyon jó képeket készítettél róla, de élőben biztos még csábítóbbak voltak 😊 Amiben csoki és banán van, az csakis nagyszerű lehet 😊
    Leányzónak mihamarabbi gyógyulást kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Leányzóm nevében is! Már sokkal jobban van! :-)

      Törlés

Málnás szelet

 Minél hosszabb ideig nem írok, annál nehezebb visszatérni. Már  a címadásnál is bajban voltam! :D Végül úgy döntöttem, nem cifrázom túl.  N...