Raffaello keksz

 Már jó ideje akadt meg a szemem Pinteresten ezen a sütin, azóta vár sorára. Aztán karácsonykor jött el az alkalom az elkészítésére. Férjem szóvá tette, hogy miért ennyi kókuszos süti- ugyanis az egyik krémes süti is az volt. De mikor megkóstolta, elismerte, hogy jó választás volt. Fiamnak a kedvence lett a kínálatból- ami az egyféle sóssal együtt hétféle süti volt. Recept ötlete  innen lett merítve. Nálam ilyen lett, így készült:



Hozzávalók:

  • 40 dkg liszt
  • 12 dkg porcukor
  • 1 csipet só
  • 1 teáskanál sütőpor
  • 10 dkg kókuszreszelék
  • 1 vaníliás cukor
  • 25 dkg margarin
  • 1 tojás
  • 1 evőkanál tejföl
  • + 15 dkg fehér csoki, 2 evőkanál olaj, kókuszreszelék, mandulapehely 
Így készült:
A lisztet, porcukrot, csipet sót, sütőport, kókuszreszeléket, vaníliás cukrot tálba mértem, elvegyítettem, majd elmorzsoltam a margarinnal. Hozzáadtam a tojást és tejfölt, összegyúrtam a tésztát. 
Lisztezett deszkán kinyújtottam, szív alakú kiszúróval kiszaggattam, tepsibe pakoltam.
180 fokon világosra sütöttem a kis szíveket.
Mikor kihűlt, a csokit az olajjal gőz felett felolvasztottam.
Bevontam vele a kókuszos kekszeket. A szívek egyik felére kókuszt szórtam, másik felére mándulapehelyt- azonnal, a még lágy csokira. 
Ez a csokimennyiség úgy a kekszek felére lett elegendő, igaz, vastagon kentem-kanalaztam rájuk. A többi úgy maradt, de úgy csupaszon is finom keksz tud lenni.





4 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néznek ki és biztos finomak voltak! Tetszik a recept, egyszer kipróbálom én is !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Éva! Igen, finomak, nekem, mint kókuszrajongónak, azok.

      Törlés
  2. Finomak lehettek! Kókusz, mandula és fehér csoki magukban is finomak, hát még együtt 😊.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Én szerettem, és nem csak én.

      Törlés

Málnás szelet

 Minél hosszabb ideig nem írok, annál nehezebb visszatérni. Már  a címadásnál is bajban voltam! :D Végül úgy döntöttem, nem cifrázom túl.  N...