Rahátos kekszek

Másik kekszféle, amivel -többek között- felpakoltam Fiamat.
Hozzávalók:

  • 60 dkg liszt
  • csipet só
  • 12 dkg porcukor
  • 1 csomag sütőpor
  • 1 narancs lereszelt héja
  • 1 teáskanál vaníliás cukor
  • 15 dkg margarin
  • 15 dkg zsír
  • 3 tojás
  • rahátkockák
  • vaníliás porcukor beszórni
Így készült:
A lisztet, sót, sütőport, cukrot tálba mértem, s elmorzsoltam a margarinnal és zsírral. Hozzáadtam a narancshéjat és vaníliát, valamint a tojásokat, és összegyúrtam a tésztát.
Diónyi gombócokat formáltam belőlük, tepsibe pakoltam, s mindegyik közepébe 1-1 rahátdarabkát nyomtam.
180 fokos sütőben világosra sütöttem a kekszeket.
Vaníliás porcukorral szórtam be.
Finom, roppanós kekszek lettek.

Rahát híján diódarabkákkal is el tudom képzelni, vagy bármilyen aszalt gyümölccsel is finom lehet. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Málnás szelet

 Minél hosszabb ideig nem írok, annál nehezebb visszatérni. Már  a címadásnál is bajban voltam! :D Végül úgy döntöttem, nem cifrázom túl.  N...