Krumplilepény

A múlt heti szülinapon ettünk hasonlót, de -bár szándékomban volt- nem kérdeztem meg, pontosan hogyan készült. Így megpróbáltam íze alapján elkészíteni. Nem lett pont ugyanolyan, de finom volt. Vendéglátónk tócsinak nevezte, de mivel nem ugyanaz, más nevet adtam neki.
Hozzávalók:
  • 1,5 kg (új)krumpli
  • 5 tojás
  • 15 dkg liszt
  • 5 evőkanál prézli
  • fél doboz (4db) háromszögű sajt
  • 1,5 kiskanál só
  • 3 gerezd fokhagyma
  • bors 
  • kis csokor petrezselyemzöld
  • zsír a tepsit kikenni 
Elkészítés:
A krumplit megpucoljuk, lereszeljük. Hozzáadjuk a tojásokat, sót, összekeverjük. A liszttel, prézlivel, szétnyomkodott sajttal elkeverjük, borssal , fokhagymával, az apróra vágott petrezselyemmel fűszerezzük. Egy nagy tepsit kikenünk kb. egy kanál zsírral, belesimítjuk a masszát.
Sütőben addig sütjük, míg pirulni kezd. Frissen igazán finom.

Vacsorára készült, zöldséget ettünk hozzá. No meg aki kért, kenyeret, de én mellőzöm, néhány kg-ot le kéne fogynom. Bár még nem vagyok eléggé motivált, csak olyankor, ha fel akarok venni 3-4 évvel ezelőtti göncömet. Kényelmetlenül feszülnek rajtam:-( De nem is azzal van baj, amit megeszek, hanem a mozgás hiányával. Ha hízok 1-2 kilót, az se oda megy, ahova én szeretném. Szóval, megyek "mozogni", de előtte megeszek egy szelet sütit:-)))

4 megjegyzés:

  1. Huuuha, ez nagyon tetszik. Ugy-e nem baj, ha en is megsutom?

    koszi!

    VálaszTörlés
  2. Szia, Réka! Örülök neki, hogy tetszik, annak még jobban, ha el is készíted:-)

    VálaszTörlés
  3. Ez is nagyon finom lehet, messziről látszik! Beretvezem! Köszi a receptet.

    VálaszTörlés
  4. Szívesen, Martinelli! Igazából frissen finom, de akkor nagyon:-)

    VálaszTörlés

Gesztenyekrémes szelet

 Boldog új évet kívánok Mindenkinek! Meg békéset, sikerekben és egészségben dúskálót. Tegnap szántam rá magam, hogy nézzek rá a blogra, s ha...