Avokádókrém

Nem a legétvágygerjesztőbb látványú kenyérre való kence ránézésre, de nagyon szeretjük! Meg aztán egészséges is. Kétszer is ezt vacsiztunk gyors egymásutánba, de máris jöhetne  megint. Fel is írtam a bevásárlólistára. Bár most semmi kedvem kimozdulni, egészen belejöttem az itthon maradásba. De előbb-utóbb muszáj lesz, rohamtempóban fogy a tej. 😉
Szóval gyorsan finomat: a néhány belevalót bedobálom az aprítógépbe, néhány fordulat, s kész is.

Hozzávalók:

  • 1 érett avokádó
  • 1 nagyobb paradicsom
  • 1 nagy fej lilahagyma
  • nagy csipet só
  • fél citrom leve
Így készült:
Az avokádót kettévágtam, kanállal kivájtam a belsejét, aprítógépbe tettem. A megpucolt hagymát és megmosott paradicsomot feldarabolva szintén a gépbe tettem, a sóval és citromlével együtt.
Pépesítettem a zöldségeket, s pirítósra kenve már ettük is.
Az avokádó akkor érett, ha a héját megnyomva érezhető, hogy puha a belseje, s bele könnyen kikaparható. Ha éretlen, néhány nap alatt a kamrában is megpuhul.


2 megjegyzés:

  1. Finom lehet, és jól is néz ki! Változatosabb vele a vacsora 😊
    Egyszer régebben én is csináltam, fent is van a blogomon, de már nem is tudom, hogy milyen volt 😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :-) Nekünk ízlik! Most lehet bátran hagymát-hagymásat is enni, hogy nem megyünk sehova! :D
      Vicuskánál láttam egy joghurtos avokádókrémet, legközelebb úgy készül.

      Törlés

Gesztenyekrémes szelet

 Boldog új évet kívánok Mindenkinek! Meg békéset, sikerekben és egészségben dúskálót. Tegnap szántam rá magam, hogy nézzek rá a blogra, s ha...