Csirkehúsos palacsintatorta

 A palacsinta meg én nem vagyunk jó barátságban. Ritkán sütök, akkor frissen, melegében eszek is belőle egyet-kettőt, leginkább lekvárral, túróval. A maradékot vagy megeszi a család, vagy a tyúkok előtt köt ki- no nem sajátjaink, össze szoktam gyűjteni az el nem fogyottakat a "tojásos néninek". Legutóbb, hogy megmentsem a másnapra maradt palacsintákat a pipik csőrétől, hússal, sajttal töltve, tejföllel nyakon öntve tettem a család elé. Egy morzsa sem jutott a maradékos vödörbe.


Hozzávalók:

  • 8-10 kész palacsinta
  • 1 csirkemell 
  • kevés olaj
  • 2 fej hagyma
  • só, bors, pirospaprika
  • 1 teáskanál házi ételízesítő
  • reszelt sajt
  • 1 doboz kukoricakonzerv
  • 3-4 evőkanál tejföl
Így készült:
A csirkemellet felcsíkoztam. A hagymát megpucoltam, felszeleteltem.
A hagymát kevés olajon, nagy csipet sóval megpároltam, majd a hússal, só, bors, paprika hozzáadásával fedő alatt megpároltam.
Egy hőálló tányérra rétegeztem: palacsinta, kevés hagymás hús, reszelt sajt, kukorica, újra palacsinta- addig, míg elfogytak a hozzávalók.
Tetejére tejföl és reszelt sajt került.
Sütőbe tettem, addig sült, míg a teteje enyhén pirulni kezdett.
Jégsaláta volt a kísérője.


Ezért érdemes palacsintát sütni! 😉 



2 megjegyzés:

  1. Finom lehetett, ügyesen megoldottad a megmaradt palacsinták hasznosítását. Így salátával már egész tavaszias fogás lett!
    A palacsinta velem sincs jó barátságban, mármint a sütését illetőleg, 😀, ez a férjem feladata, nekem nem megy, igaz nem is nagyon igyekszem, ő pedig szívesen süti. De az elfogyasztásában már nagy örömmel veszek részt 😀.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :-)
      Én Férjem szerintem még soha nem sütött palacsintát. Bár el bírnám viselni, ha rászokna. :D

      Törlés

Málnás szelet

 Minél hosszabb ideig nem írok, annál nehezebb visszatérni. Már  a címadásnál is bajban voltam! :D Végül úgy döntöttem, nem cifrázom túl.  N...