Csokis-mandarinos kevert süti

Gyorsan, finomat kategória. 

Egy évvel ezelőtt megírt bejegyzés- mostanság a korábbi, szabadidőmben megírt receptekből "élek".




 Hozzávalók:

  • 4 tojás
  • 25 dkg cukor
  • 25 dkg margarin
  • 40 dkg liszt
  • 1 csomag sütőpor
  • csipet só
  • 1 púpozott evőkanál kakaó
  • 1 dl joghurt
  • 3 mandarin kicsavart leve
  • 10 + 15 dkg csokoládé
Így készült:
10 dkg csokit apró darabokra vágtam.
A tojásokat a cukorral alaposan elkevertem, majd belekerült a megolvasztott, de nem forró margarin, a liszt és sütőpor, a kakaó és csipet só- simára kevertem, majd a mandarinok kicsavart levével és a joghurttal lazítottam a masszát, végül beleforgattam a csokidarabokat.
A masszát sütőpapírral bélelt tepsibe simítottam (28×32 cm-es). 180 fokos sütőben tűpróbáig sütöttem.
Mikor kihűlt, a tetejét bevontam a gőz fölött felolvasztott 15 dkg csokoládéval.



2 megjegyzés:

  1. Nagyon finom lehetett, a csoki és a narancsfélék jó párost alkotnak 😊!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :-) Olyan rég készült, hogy már nem is emlékszem, milyen volt. :D Bár biztosan sikeres volt, ha megörökítettem. Valóban, a narancs és a csoki szeretik egymást. Vagy én őket?

      Törlés

Gesztenyekrémes szelet

 Boldog új évet kívánok Mindenkinek! Meg békéset, sikerekben és egészségben dúskálót. Tegnap szántam rá magam, hogy nézzek rá a blogra, s ha...