Ribizlis muffin

 Nem olyan rég volt, a szünet legelején. Én az iskolában voltam, mikor csörög a Lányom, hogy süthetnek-e muffint. Persze, hagytam őket kibontakozni. Mire hazaértem, már a kész süteménnyel büszkélkedtek. Hédi mesélte, hogy nem voltak elégedettek a massza állagával, ezért tettek hozzá tejet is, bár a recept nem kérte. Vajon kire hasonlítanak ezek a gyerekek?:-)
Azt mondanom sem kell, hogy finom lett a végeredmény!


Hozzávalók:

  • 20 dkg liszt
  • 1 teáskanál sütőpor
  • csipet só
  • 18 dkg cukor
  • 18 dkg margarin
  • 1 csomag vaníliás cukor
  • 2 tojás
  • 1 dl tej
  • 2 maréknyi ribizli
Így készült:
(Megkérdeztem Hédit, hogy is készítették. Mire Ő: Úgy, ahogy átlagosan kell csinálni a muffint. De hát ezt mindenki tudja, nem? :-)))
Szóval előbb el kell keverni a tojást, cukrot, margarint, majd a többi belevalóval simára keverni, legvégül kerül bele a ribizli.
Kis szilikon formákba sütötték.

Én jobban szeretem a muffintepsit használni papírkapszlival bélelve, mert akkor nem kell mosogatni utána:-) Ezeket a kis vackokat meg elég tartósan kell simogatni, mire kimosódnak. De hát nem ők mosogatnak:-)

3 megjegyzés:

  1. Rég jártam nálad, most visszanéztem a bejegyzéseket, mennyi finomságot készítettél! :) Az almák pedig nem estek messze a fájuktól, és nagyon jó, hogy így feltalálják magukat és ha kell, inprovizálnak! :) Nagyon guszta lett a végeredmény! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most vettem észre az új blogruhádat, nagyon szép lett! :)))

      Törlés
    2. Hankka, köszönöm, hogy benéztél:-)
      A finomságok nem mind mostanság készültek, csak most igyekszem bepótolni a sok elmaradást.
      Köszönöm a dicséretet a gyerekek nevében, meg a blog nevében:-)

      Törlés

Gesztenyekrémes szelet

 Boldog új évet kívánok Mindenkinek! Meg békéset, sikerekben és egészségben dúskálót. Tegnap szántam rá magam, hogy nézzek rá a blogra, s ha...