Kekszszalámi őzgerincben

Az örök kedvenc. Mégis ritkán készül. De nagy melegek idején (persze nem csak) elő lehet kapni, mert nem kell miatta bekapcsolni a sütőt, 31 fokot teremtve a konyhában. :-)

Hozzávalók:

  • 3 dl tej
  • 25 dkg vaj
  • 30 dkg porcukor
  • 1 rumaroma
  • 3 evőkanál kakaó
  • 50 dkg darált keksz
  • 25 dkg darabolt keksz
  • 10 dkg mazsola
Így készült:
A tejet, vajat, cukrot kis lángon addig melegítettem, míg a vaj és cukor felolvad.
Beleborítottam a kekszeket, kakaót, rumaromát, alaposan összevegyítettem.
Két őzgerincformát kibéleltem fóliával, elosztottam bennük a kekszes masszát. Lenyomkodtam, beborítottam a fóliával, s hűtőben dermesztettem.
Másnap, kiborítva a formából, szépen lehetett szeletelni.
Nővéremék voltak nálunk, akkor készült, másik sütivel együtt. De valahogy ennek volt nagyobb sikere! :-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Málnás szelet

 Minél hosszabb ideig nem írok, annál nehezebb visszatérni. Már  a címadásnál is bajban voltam! :D Végül úgy döntöttem, nem cifrázom túl.  N...