Mit főzzek már megint? 3.

Volt az a nagy elhatározásom, hogy minden héten közzéteszek egy menüajánlatot. Szokás szerint maradt elhatározás szintjén. Azaz kettőt sikerült összeállítani (itt és itt), aztán mikor a következőhöz hozzáláttam, rájöttem, hogy minden meggyőződésem ellenére a gulyásleves receptje nem leledzik a blogon. Azóta sem pótoltam, bár viszonylag gyakran főzök. Aztán jött a nagy tanév végi hajrá, ami minden tartalékolt energiámat felhasználta. De mától szabadság, s ha csak nincs valami egész napot lefoglaló programom, igyekszem a blogra is időt szánni, s pótolni az elmaradásokat és hiányosságokat.
Tombol a nyár, kellemetlenül meleg van, ilyenkor nem szívesen ténykedek a konyhában. Jó hamar túlesni a főzésen, ezért viszonylag gyorsan elkészülő ételeket gyűjtök egy csokorba.
Gyümölcsleves
Tejfölös csirkepaprikás
Joghurtos-málnás őzgerinc
Vacsorára egyik kedvenc nyár esti fogásunkat ajánlom, amit mindig sok zöldséggel fogyasztunk:
Rántott cukkini
Ráadásnak egy édes (sütés nélküli) és egy sós süti is következzék:
Joghurtos őszibaracktorta
Hagymás-szalonnás pogácsa




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Málnás szelet

 Minél hosszabb ideig nem írok, annál nehezebb visszatérni. Már  a címadásnál is bajban voltam! :D Végül úgy döntöttem, nem cifrázom túl.  N...