Mákkal bolondított sütemények

 Nem sütök sűrűn mákosat, a család ellenállása miatt. De fokozatosan sikerül megszerettetni velük. Azért annyiszor nem teszem eléjük, hogy megunják, de igazi sikerélmény, mikor azt mondják, hogy ez mégiscsak finom. Hogy a rohamosan közeledő karácsonyra sütök-e mákkal bolondított sütit, még kérdéses, már így is hosszú a lista, de összeszedek egy csokorba néhányat, amelyeket el bírok képzelni a süteményes tányéron. 

A receptek a süti nevére kattintva érhetőek el:

Mákos linzertekercs

Mákos krémes


Meggyes-mákos pite


Diós-mákos zserbó

Joghurtkrémes mákos szelet

Almás-túrós-mákos süti

Mákos mézes krémes

Sárga tetejű mákos

Krémes bögrés mákos





7 megjegyzés:

  1. Ahhoz képest hogy nem nagyon kedvenc nálatok a mák, nagyon szép és finom sütiket hoztál nekünk! Tetszik a mákos linzertekercsed de a többi is:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Éva, azért tíz év alatt sütöttem néhány mákos sütit is! :-) Bár ahhoz képest, mennyit sütök, nem túl sokat.
      Köszönöm! A linzertekercs nálunk is közkedvelt volt! :-)

      Törlés
  2. Egytől egyig gyönyörűek! Ha csak feleannyira finomak, mint amilyen szépek, máris nyert ügyed van!

    VálaszTörlés
  3. Egyik süti finomabb mint a másik. :)
    Mindegyiket kipróbálnám szívem szerint, csak sajnos nálunk is csak én szeretem a mákot, így elég ritkán készül. De majd jövök hozzád inspirálódni mákos süti ügyben. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :-)
      A krémes mákosok mindig kelendőek voltak, talán próbálkozz azokkal! Lehet, Neked is sikerül megkedveltetni a mákot a családdal...

      Törlés
  4. A nevem Melania macron vagyok 35 éves. éves 31 éves koromban mentem férjhez, csak egy gyermekem van, és boldogan éltem. Egy év házasságom után a férjem viselkedése annyira furcsává vált, és nem igazán értem, hogy mi történt, ő pakolt ki a házból egy másik nőnek, annyira szeretem, hogy soha nem álmodom elveszíteni, megpróbálom a legjobb annak biztosítására, hogy a férjem visszajöjjön hozzám, de mind hiába, sírok és sírok segítséget keresve, megbeszéltem a családjával, de nem kaptam választ. Tehát a legjobb barátom, cynthia, és megígéri, hogy segít nekem . Mesélt nekem egy Drosagiede nevű férfiról, azt mondta nekem, hogy nagyon nagyszerű ember és igazi férfi, akiben megbízni lehet, és nincs semmi olyan szerelmi kérdés, amelyet nem tudna megoldani, és elmondta, hogyan segített számtalan embernek kapcsolatuk helyreállítása. Nagyon meg voltam róla győződve, gyorsan felvettem a kapcsolatot a doctorosagiede75@gmail.com e-mail címével, vagy a WhatsApp és viber telefonszámával a +33753154980 telefonszámon. Minden problémámat elmagyarázom neki, ő azt mondta nekem, hogy ne aggódjak, hogy minden problémám azonnal megoldódik. Megmondta, mit kell tennem, hogy visszavegyem a férjemet, és én meg is tettem. Azt mondta, hogy három nap múlva a férjem visszatér hozzám és koldulni kezd, és ez valóban úgy történik, ahogy mondta, nagyon meglepődtem, ez nagyon csodálatos. Istennek legyen a dicsőség, most nagyon szoros a kapcsolatunk, és mindketten újra boldogan élünk. Ha hasonló problémája van, vegye fel a kapcsolatot vele, és keresse meg a problémát egyszer és mindenkorra. élek a bizonyságról

    VálaszTörlés

Gesztenyekrémes szelet

 Boldog új évet kívánok Mindenkinek! Meg békéset, sikerekben és egészségben dúskálót. Tegnap szántam rá magam, hogy nézzek rá a blogra, s ha...