Kakaós vajaskeksz

Már megint összecsaptak a fejem fölött a hullámok, s úgy érzem, egy darabig nem is bírok úrrá lenni az áradaton. Szóval nagyon összesűrűsödtek a tennivalók, így lesz ez húsvétig, akkor egy kis pihenés- de ha jól átgondolom, csak 2 nap nyugi lesz, aztán megint bele a sűrűjébe.
Szóval nem sűrűn fogok jelentkezni, akkor is a már megírt bejegyzésekkel. S közben begyűjtök néhány újat, megírásra várót! :-) Ez is korábban megírt, régebbi recept. Most ennyire futja!
Nagyon szeretem a vajas kekszet, kipróbáltam kakaósan is.
Hozzávalók:
  • 45 dkg liszt
  • 5 dkg kakaó (holland)
  • 20 dkg porcukor
  • 2 csomag vaníliás cukor
  • 25 dkg vaj
  • 2 tojás
Így készült:
A lisztet, kakaót, porcukrot elmorzsoltam a  vajjal, majd a két tojás hozzáadásával összegyúrtam.
Kinyújtottam, tetszés szerinti formával szaggatható. 
180 fokon sütöttem. Hamar sül, figyelni kell rá, főleg, hogy nem is látszik, mikor pirulni kezd, mert sötét színű. Mikor a teteje már nem lágy, ki lehet venni a sütőből.
Még mindig a levendulás keksz a kedvenc, de kakaósan is finom volt! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Gesztenyekrémes szelet

 Boldog új évet kívánok Mindenkinek! Meg békéset, sikerekben és egészségben dúskálót. Tegnap szántam rá magam, hogy nézzek rá a blogra, s ha...