Néró

Valamikor régen készítettem. Nagy kudarc lett, a kis kupacok összefolytak a tepsiben, semmire sem volt jó. El is ment tőle a kedvem, de annyi jól sikerült nérót láttam, hogy muszáj volt tennem még egy próbát. Nem lehetek én sem ennyire béna! :-) S hogy ne a megszokott látványt nyújtsa, csillagcsöves habzsákból nyomtam ki a tepsire. Ezúttal sikerült, szépen megtartotta a formáját; s visszagondolva fogalmam sincs, az elsőnél mit rontottam el...

Hozzávalók:

  • 6 tojás
  • 35 dkg porcukor
  • 25 dkg vaj
  • 1 citrom lereszelt héja
  • 2 teáskanál citromlé
  • 75 dkg liszt
  • sárgabaracklekvár összerakni
  • 10 dkg étcsokoládé becsorgatni
Így készült:
A tojásokat előbb alaposan elkevertem a cukorral, majd hozzáadtam a megolvasztott vajat, ezzel is kevertem egy darabig. Végül belekevertem a citromhéjat, citromlét és lisztet.
A masszát habzsákba szedtem, s sütőpapírral bélelt tepsibe kis halmokat nyomtam.
180 fokos sütőben világosra sütöttem őket.
Kihűlés után lekvárral párosával összeraktam őket, gőz fölött megolvasztott csokival becsorgattam.
Végül is ilyen egyszerű, ugyanakkor nagyszerű is ez a süti. Még az sem kizárt, hogy karácsonyra is elkészítem...

3 megjegyzés:

  1. De szépek, már az új géppel készültek a fotók?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :-) Nem, nem, ez egy régebben készült süti, régi fotó, régi masina, amit időm lévén pótoltam. :-)

      Törlés

Gesztenyekrémes szelet

 Boldog új évet kívánok Mindenkinek! Meg békéset, sikerekben és egészségben dúskálót. Tegnap szántam rá magam, hogy nézzek rá a blogra, s ha...