Nyári kevert süti

Persze lehetne téli is, az adott évszakban éppen fellelhető gyümölcsökkel elkészítve. Most éppen nyáron készült, a gyümölcsöstálban fonnyadásnak indult néhány szem ilyen-olyan terméssel: őszibarack, sárgabarack, szilva került bele s maréknyi meggybefőtt is.

Hozzávalók:

  • 30 dkg cukor
  • 20 dkg puha margarin
  • 6 kisebb tojás
  • 1 teáskanál vaníliás cukor
  • 50 dkg liszt
  • 1 csomag sütőpor
  • 2 dl tej
  • gyümölcs a tetejére
  • porcukor beszórni
Így készült:
A megmosott gyümölcsöket kimagoztam, kisebb darabokra vágtam.
A margarint elkevertem a cukorral, vaníliás cukorral, majd egyenként hozzáütöttem a tojásokat, mindegyikkel alaposan elkevertem. Kimértem a lisztet, elvegyítettem a sütőporral, majd a tejet is odakészítettem. Váltakozva hozzákevertem a masszához, 
A tésztát zsírozott-lisztezett tepsibe borítottam, elosztottam a tetején a gyümölcsöket.
180 fokos sütőben tűpróbáig sütöttem.
Kihűlés után be lehet szórni porcukorral. Én csak egy részét szórtam be, anélkül is elég édes volt.

4-5 nagy szemű szilva, két sárgabarack és három őszibarack került rá, no meg a maréknyi meggybefőtt. Finom volt így, vegyes gyümölcsökkel. No meg gyors és egyszerű, mint a kevert sütik. 


4 megjegyzés:

  1. Látszik a tésztáján is hogy milyen finom puha lehet , guszta!

    VálaszTörlés
  2. Szívesen ellopnék belőle egy kockát. :) Szeretem az ilyen gyors kevert sütiket, amilyen egyszerűek olyan finomak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vanilin, vegyél csak bátran! :-) Időszűkében vagy matatós kedv hiányában jók is ezek a kevert sütik. Meg azért is, mert sokféleképpen variálható!

      Törlés

Málnás szelet

 Minél hosszabb ideig nem írok, annál nehezebb visszatérni. Már  a címadásnál is bajban voltam! :D Végül úgy döntöttem, nem cifrázom túl.  N...