Málnás brownie

Előreláthatólag egyik gyerek a másik után nyaral nálunk, aminek különösen örülök, mert jó sokat süthetek:-))) Most éppen kis keresztlányunk lesz nálunk néhány napig, s az este közösen kavartunk egy brownie-t. Az udvaron lévő néhány málnabokor termését a tetejére dobálták a Lányok, s olyan finom lett, hogy csak na:-)


Hozzávalók:

  • 20 dkg étcsokoládé
  • 20 dkg margarin
  • 25 dkg cukor
  • 3 tojás
  • csipet só
  • 20 dkg liszt
  • 5 dkg kakaó
  • fél csomag sütőpor
  • 2 evőkanál tejföl
  • 2 maréknyi málna
Így készült:
A csokit feldaraboltam, a margarinnal együtt mikróban felolvasztottam. Simára kevertem, majd hozzáadtam a cukrot. Ezzel is elkevertem, majd egyenként beleütöttem a tojásokat. Hozzáadtam a lisztet, kakaót, sót, sütőport, tejfölt, s simára kevertem.
Tepsibe simítottam, tetejére szórtam a málnát, s 175 fokon kb, 25 percig sütöttem. Akkor jó, amikor a teteje már megszilárdul, de enyhén megnyomva érzik, hogy még lágy a belseje.

Még nem tettem sütőport brownie-ba, nem is kellene. De több receptben láttam, hogy kerül bele, hát most kipróbáltam. Nem tett rosszat vele, a szokásosnál puhább lett. A málna savanyúsága is jót tett az édes-csokis íznek. Szeretni való:-)

8 megjegyzés:

  1. Una meraviglia, con tutti quei frutti rossi! Finom!

    VálaszTörlés
  2. De nagyon finom lehet a málnával ! Nagyon guszta! Szép a blogod új háttere!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Éva, köszönöm!
      A blog hátterén még dolgoznom kellene, félbehagyott munka:-)

      Törlés
  3. Ha ilyen finomságokat kapnak nálatok a vendégek, akkor bejelentkezem :)

    VálaszTörlés
  4. Hánymálnybokrod van? De szeretem ezt a gyümölcsöt is! Tavasszal ültettünk 5 vesszőt, pár szemet máe meg is kóstolhattam, de olyan kis aprók lettek. Jó kombináció lett az édes brownie a savanykás málnaszemekkel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vicuska, megszámoltam, 5 bokor van, de ebből négy körül nincs kapálva, ezért nem is hálásak. Egy pedig a veteményes szélén van, az többet terem önmagában, mint az összes többi. Persze csak csipegetni elég, egyszerre 1-2 maréknyit lehet szüretelni róluk. Annyit, hogy megbolondítson például egy brownie-t:-)

      Törlés

Gesztenyekrémes szelet

 Boldog új évet kívánok Mindenkinek! Meg békéset, sikerekben és egészségben dúskálót. Tegnap szántam rá magam, hogy nézzek rá a blogra, s ha...