Kókuszkrémes piskóta

Rég sütöttem krémes sütit, hát itt volt az ideje. Kókuszos is hosszú ideje volt, így két legyet ütöttem egy csapásra. Viszonylag egyszerű, már a krémes sütik sorában. Kakaós piskótán grízes-kókuszos krém:

Hozzávalók:

  • 6 tojásos kakaós piskóta
  • 6 dl tej
  • 6 evőkanál gríz
  • 1 evőkanál vaníliás cukor
  • 10 dkg kókuszrezselék
  • 18 dkg cukor
  • 25 dkg vaj 
  • +1 evőkanál kakaó a tetejére
Így készült:
A piskótát a szokásos módon elkészítettem. (A piskótáról itt írtam.)
A grízt kimértem- nem túl púpos evőkanállal-, a vaníliás cukorral és a tej hozzáadásával kis lángon, állandóan kavarva felfőztem. Még azon forrón hozzákevertem a kókuszreszeléket.
Hagytam hűlni, közeben sűrűn megkavartam. Míg hűlt, a vajat elkevertem a cukorral. Kanalanként hozzáadtam a közben kihűlt kókuszos grízt. 
A kész krémet a piskótára simítottam. 
Tetejét kakaóval szitáltam be.
Akár azonnal is szeletelhető.


Finom, puha, nem túl édes sütemény lett belőle. A kakaós grízkrém pedig különösen finom!

2 megjegyzés:

  1. De szeretem a grízes krémeket, most szerintem ebből is lecsúszna 1-2 darabka:-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Éva, szívesen postáznék Neked belőle, de már régebb készült, így híre-hamva sincs... De ajánlom elkészítésre! :-) A grízes krémek nekem is nagy kedvenceim! :-)

      Törlés

Gesztenyekrémes szelet

 Boldog új évet kívánok Mindenkinek! Meg békéset, sikerekben és egészségben dúskálót. Tegnap szántam rá magam, hogy nézzek rá a blogra, s ha...