Csak egy kevés dió...

Ki ne szeretné a diós sütiket? Hát én magunkból indulok ki: mi nagyon. Most nem töményen diós sütiket válogatok össze, hanem kis egyszerűkéket, melyeket maréknyi darabolt dióval bolondítottam meg. S állítom: a várt hatást elérte az a maréknyi, tetejére szórt, megpirult csonthéjas. S nem csak az ízhatásnak, a látványnak sem tesz rosszat.
Csak nézzétek:
(Receptek a képek alatti feliratra kattintva érhetők el.)
Diós pruszli


Kossuth kifli

Novemberi süti

Kevert mézes aszalt gyümölcsökkel

Meggyes zuzmó

Diós meggyes süti

Bögrés joghurtos süti

Krumpliska
Habos diós süti

Lekváros diós kifli




4 megjegyzés:

  1. Egyik jobb mint a másik, szépen összeálítottad! Lehet válogatni karácsonyra 😃

    VálaszTörlés
  2. Ahogy az előbb láttam még kihagytad a diós holdacskát finom kis diós sütiket vonultattál fel. Nekem az a bajom vele hogy nem mindig van dióm aki pedig a boltban veszi annak elég drága:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Éva! :-)
      Bizony nem olcsó a dió. Szerencsére eddig nem nagyon kellett vennem. Évekig ellátott a Nővérem dióval, meg őszi sétáink során szoktunk szedni a határban. Az erdő meg a szántóföldek szélén sok diófa nő, ha sikerül megelőzni a vadmalacokat, mi is szedünk alóluk.

      Törlés

Málnás szelet

 Minél hosszabb ideig nem írok, annál nehezebb visszatérni. Már  a címadásnál is bajban voltam! :D Végül úgy döntöttem, nem cifrázom túl.  N...