Capuccinós halmok

No ez készült tervezetlenül, a Fiam által vanília helyett kiborított sütőporból. Recept nélkül, csak úgy az otthon talált ebből-abból kavartam meg. De azért lemértem, miből mennyit teszek, hogy közzétehessem- már ha ehető lesz a végeredmény. Az lett, olyannyira, hogy az apró meg a felnőtt férfiak is ezeket keresték ki.
Hozzávalók:
  • 15 dkg margarin
  • 20 dkg cukor
  • 2 evőkanál capuccino
  • 3 tojás 
  • 35 dkg liszt
  • 1 csomag sütőpor 
  • 10 dkg csoki
  • 10 dkg pergelt mogyoró
A pergelt mogyoróról ledörzsöljük a héját, s a csokival együtt durva darabokra vágjuk.
A puha margarint elkeverjük a cukorral, majd hozzáadjuk a capuccinót és a tojásokat. Simára keverjük. Beledolgozzuk a lisztet, sütőport, a felvágott mogyorót és csokidarabkákat.
Egy órai pihentetés után sütőpapírral bélelt tepsibe kiskanálnyi halmokat rakunk. Kisütjük.
Mire ehhez értem, már kezdett elegem lenni a tepsik pakolgatásából, hisz már órák óta sült egyik útravaló a másik után. De csak meglett, s érdemes volt fáradozni vele, mert előszerettel jártunk rá, még volt belőle:-)

3 megjegyzés:

  1. Szeretem az ilyen keverem-kavarom sütiket. Nagyon finomnak hangzik. :)))

    VálaszTörlés
  2. Hu de fincsi, nagyon szeretem!!!! Reg nem suttem kapucsinost.

    VálaszTörlés
  3. Petra, Réka, tényleg fincsi, főleg a fiúk szerint. S hamar elkészíthető, kevés mosatlannal:-)

    VálaszTörlés

Gesztenyekrémes szelet

 Boldog új évet kívánok Mindenkinek! Meg békéset, sikerekben és egészségben dúskálót. Tegnap szántam rá magam, hogy nézzek rá a blogra, s ha...