Megjöttünk!

Még vasárnap, de nem egyszerű visszarázódni a "dolgos" hétköznapokba.
Nem egy egzotikus szigeten voltunk, "csak" itt, a Balatonon töltöttünk el egy csodálatos hetet. Miért van az, hogy nyaralás alatt összemegy az idő??? Olyan gyorsan eltelt, hogy azon vettük észre, kell jönnünk haza. Az időjárás is kegyes volt hozzánk, csak egy nap esett, a többi napon élvezhettük a napsugarak melegét, a gyerekek meg a tó vizét. A férjem szerint úszóhártyájuk nőtt, annyit ültek a vízben:-)

Petra egy kérdést, vagy inkább kettőt intézett hozzám, arra is fogok válaszolni, meg néhány süti is vár a sorára. Tegnap délután már kellett süssek, egy kerek hétig nem tettem, s elvonási tüneteim voltak:-)
Hamarosan jönnek a sütik is, de most vár a mosnivaló...

5 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy jól nyaraltatok és annak is, hogy ismét vagy. Kissé kihalt most a blogvilág, mindenki nyaral, vagy épp elment a kedve a blogolástól. Én is henyélek, már nem blogoltam rég, de gyüjtöm az anyagot.

    VálaszTörlés
  2. Akkor most megpróbálom életre kelteni a blogvilágot:-)

    VálaszTörlés
  3. Hú de jó lenne :))) Hajrá, én is segítek! Készülök is már valamivel. Hamarosan kész lesz.

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy jól sikerült a nyaralásotok. Ez a szeszélyes nyár nektek kedvezett! :)))

    VálaszTörlés
  5. Martinelli, kíváncsian várom, mivel készülsz!Köszi, Petra! Valóban szerencsénk volt az időjárást illetően. Ma reggel kemény 12 fok volt minálunk:-(

    VálaszTörlés

Gesztenyekrémes szelet

 Boldog új évet kívánok Mindenkinek! Meg békéset, sikerekben és egészségben dúskálót. Tegnap szántam rá magam, hogy nézzek rá a blogra, s ha...